Representem amb maquetes el que hem après!

Com ja sabeu, fa uns dies vam iniciar un projecte sobre un tema interessantíssim, el perill d’extinció de les abelles.

L’alumnat de cinquè ha treballat molt al llarg d’aquestes tres setmanes i han adquirit nous coneixements sobre aquests éssers vius tan especials.

Ara, ja estan acabant les seves investigacions i una de les darreres activitats ha estat la d’elaborar maquetes per representar l’ecosistema on viuen i les relacions que s’estableixen dins d’aquest.

Com podreu observar a continuació,  les aules s’han convertit en un espai plàstic on cada alumne ha tingut l’oportunitat de deixar volar la seva imaginació i creativitat.Al final, per grups cooperatius han dissenyat unes maquetes fantàstiques.