Projectes per millorar la biodiversitat.

L’alumnat de 5è està immers en el projecte “Com és que aquesta zebra té menys possibilitats de sobreviure?” i estan aprenent la importància de cuidar el nostre planeta Terra i tots els éssers vius que la composen.

La urbanització de zones de Kenya i la construcció de noves vies de comunicació, com les carreteres, han tingut un efecte directe en la flora i en la fauna del seu entorn.

És per això que els hem proposat que amb l’ajut del programa Lego 2.0 els  ajudessin  creant un prototip per protegir als animals davant d’aquest nou perill i posteriorment, programar-lo  per permetre als animals creuar zones perilloses.

Davant d’aquest repte, per grups cooperatius, l’alumnat ha ideat uns projectes força interessants per ajudar a cuidar les espècies d’animals. Posteriorment, les han presentat a la resta de companys i companyes del grup. +INFO