Pinotxo ens ajuda a reciclar.

L’alumnat d’Educació Infantil ha gaudit d’una obra de teatre musical en anglès divertida i interactiva.

L’espectacle reunia els elements necessaris per captivar els espectadors i les espectadores: argument proper, representació dinàmica, escenografia variada i  interacció amb l’alumnat. L’actor, amb els recursos teatrals i expressivitat, ha sabut captar l’interès, l’atenció i la participació dels infants.

Aquesta obra ens proposa aprendre a reciclar. Geppetto treballa en una planta de reciclatge i decideix convertir una peça de fusta en el seu fill Pinotxo.

L’alumnat s’ha iniciat en el món del reciclatge, adonant-se, alhora, de la importància d’ajudar els/les altres, de treballar en equip i d’esforçar-se per aconseguir les coses que volem. Veure bloc a inFANtil amb els 5 SENTITS.