Llegir és somiar amb els ulls oberts!

Els infants de la classe de La Cova i El Cau gaudeixen mirant contes. S’imaginen moltes i variades històries. I tot… sense sortir de l’escola!

Així mateix, també els nens i les nenes de P3 escolten contes explicats per les famíleis o  mestres.

Us animem a escoltar juntament amb els vostres fills/es la gravació del conte “La zebra Camil·la” (de Marisa Nuñez Folla, editorial Kalandraka).

Següent

Així mateix, també els nens i nenes de P3 escolten contes explicats pels pares o pels mestres.