LES DONES QUE HAN CANVIAT EL MÓN!

El dia internacional de la Dona és el 8 de març i des de l’escola considerem important recordar totes aquelles dones que han canviat la història i pensar en totes aquelles coses que encara cal millorar, vist que encara hi ha molt per fer. Avui dia hi ha noies i dones discriminades únicament per raó de sexe.

A partir de les dones revolucionàries que han canviat el món, els/les alumnes de 6è  continuaran treballant l’educació per la tolerància i el respecte, la coeducació i la igualtat d’oportunitats entre dones i homes.

ACTIVITAT: DONES QUE HAN CANVIAT EL MÓN!

Busqueu informació sobre les dones que es mostren en les fotografies i investigueu per quin motiu han estat importants en la història. També, podeu fer vosaltres la vostra tria i presentar una altra dona que considereu important. A continuació, elaboreu un text explicatiu que contempli la següent informació:

Presentació de la dona (Qui és? Quina era la seva professió?…)

Importància del seu paper en la història (Quins eres els seus ideals? Quina va ser la seva lluita?)

Com podríem canviar nosaltres el món? Què podríem fer per canviar aquelles coses que no ens agraden? +INFO