Lectura… motivació i vincle!

L’alumnat d’I5, 1r, 5è i 6è torna a gaudir d’un dels projectes més interessants i engrescadors de la nostra l’escola, l’Apadrinament Lector. L’objectiu és millorar el nivell de competència lectora dels nens i nenes d’I5 i 1r curs, i alhora, fomentar la motivació de l’alumnat de 5è i 6è curs. D’aquesta manera, els padrins i les padrines estableixen lligams afectius amb els seus fillols i filloles al voltant de la lectura.

L’acte de presentació ha estat al gimnàs de l’escola. L’alumnat de cicle superior ha signat un contracte de compromís per tal de donar suport als infants més petits en el seu procés d’aprenentatge de la lectura, així com també reforçar la seva pròpia competència lectora.

Després de la primera presa de contacte estan desitjant tornar-se a trobar!

AQUÍ podreu veure fotografies de la primera sessió I5 / 5è

AQUÍ podreu veure fotografies de la primera sessió 1r / 6è