LA BASE D’ORIENTACIÓ…POTENT EINA D’AVALUACIÓ.

Al llarg del  projecte: “Com és que l’Oliver no anava a l’escola?” ha estat necessari aprendre a calcular percentatges per saber per exemple quin seria el preu del trajecte en autocar per anar a fer la visita al Museu de la Ciència i la Tècnica. Després de dur a terme diverses activitats sobre aquest concepte matemàtic va arribar el moment d’elaborar una BASE D’ORIENTACIÓ amb l’objectiu de planificar l’ordre dels passos que s’han de seguir per calcular percentatges.

Aquesta base d’orientació també serveix com a  EINA D’AUTOAVALUACIÓ perquè permet  anar revisant en futures activitats sobre percentatges si se segueixen els passos adients o no.

L’alumnat de sisè ha elaborat un esborrany de la base d’orientació per calcular els percentatges i després, ha dissenyat amb l’eina digital CANVA  una infografia, certamen  gairebé professional. +INFO