Ja tenim nou espai d’intercanvi de llibres!

Les/els mestres som del parer que els llibres, a més de ser llegits, cal que els hi allarguem la vida, per tal que arribin al màxim de persones possible. És per aquest motiu, i valorant la bona acollida que va tenir l’espai d’intercanvi de llibres per a educació primària entre les famílies de l’escola, que hem inaugurat un nou espai d’intercanvi de llibres adreçat en aquest cas, a l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial d’educació primària.

Un nou espai per poder donar vida als llibres que ja s’han llegit i que de ben segur submergiran altres nenes i nens en noves aventures, o els endinsaran en nous aprenentatges. + INFO