Hem rebut una carta molt especial!

L’alumnat de 4t ha rebut una carta molt especial! Es tracta de l’Adaleis Bramona, una noia de 7 anys que vivia a l’any 1265 a la Torre Sança (que ara la coneixem com la Torre Roja).

L’Adaleis ens explica un munt de coses que nosaltres desconeixem. Una d’elles és que hi havia un rei anomenat Jaume I El Conqueridor que va ser rei als 10 anys. També ens explica que pertany a una família de camperols i, per això, no pot anar a l’escola.

Li agradaria ser cavaller quan sigui gran però la seva família li explica que mai arribarà a ser-ho i, per molt que li expliquen, ella no ho entén.

Amb aquesta carta l’alumnat de 4t enceta el seu procés d’aprenentatge de l’Edat Mitjana, ajudant a l’Adaleis a resoldre el seu dubte.

I ja hem començat la nostra recerca visitant l’Arxiu Municipal de Viladecans. Llegeix més>>