EL MEDI AMBIENT GUANYA!

Dijous 7 d’abril s’ha fet públic el veredicte del Jurat del Comitè Ambiental de la nostra escola.

La gran acollida del concurs ha facilitat el muntatge d’una exposició perquè la comunitat escolar  conegui totes les propostes presentades. La paret de l‘entrada principal s’ha omplert de color i creativitat amb la mostra de les produccions elaborades de 1r a 6è curs d’educació primària.

Les persones membres del jurat han coincidit en ressaltar la qualitat dels treballs presentats a les diferents categories: Fotodenúncia, Anunci i Cartell.

Les propostes especialment valorades han estat:

Volem donar les gràcies a tot l’alumnat participant per contribuir a la sensibilització vers el consum responsable i sostenible. També volem destacar que si fem un ús eficient dels recursos, evitem la contaminació i conservem el nostre entorn, aconseguirem que l’autèntic guanyador d’aquest concurs sigui el medi ambient.

Comitè Ambiental Escola Miquel Martí i Pol