Formació per a famílies

Els dies 20, 21 i 22 d’octubre la nostra escola va realitzar la formació Eines entorn G-suite i ús de classroom per a les famílies de l’alumnat d’educació primària.

La formació a càrrec de la Irene Domènech i el Jordi Montalvo va tenir una durada aproximada d’una hora, i la mateixa sessió es realitzà en dies i hores diferents per tal d’afavorir l’assistència de les persones interessades.

L’objectiu d’aquesta activitat ha estat donar a conèixer les eines que ofereix Google i així  facilitar el seguiment i suport a les tasques que realitzen els infants dins l’àmbit escolar.

Vídeo tutorial