ESCOLA I FAMÍLIA ANEM DE LA MÀ

“Els infants tenen una narrativa vital que passa per casa, l’escola, el carrer… Com més coherent sigui tot el que passa en aquests espais, més equilibrat estarà el nen i podrà aprendre més bé”, Sílvia Blanch, professora de Psicologia a la UAB.

Aquest text ens recorda, que els nens i les nenes valoraran més allò que aprenen a l’escola si així també ho fan els seus pares, germans, avis…

Per aquest motiu, moltes gràcies per la vostra implicació amb les activitats escolars!

Tot seguit, podeu veure les fotos de les jornades de famílies a l’aula de Primer curs d’educació primària realitzades aquest curs.

Us ha agradat tornar a ser petits i petites per un dia?

A nosaltres i, principalment, als vostres fills i filles ens ha encantat! Només cal veure els somriures de tothom.