El projecte de pati d’educació infantil ja és una realitat

2017-06-05_1026

El passat mes de maig vam poder fer realitat el nostre desistjat projecte de millora del pati d’educació infantil i d’altres espais de l’escola.

El dissabte 20 de maig, un gran equip format per famílies i professionals que treballem a l’escola, ho vam aconseguir.

Durant tot el matí, i gran part de la tarda,  vam treballar de valent. Va ser un dia inoblidable on va quedar palès que quan les famílies i l’escola ens donem la mà per treballar juntes l’èxit el tenim garantit. Recordant les paraules del nostre estimat Miquel Martí i Pol, tot estava per fer, però tot va ser possible : pintar les parets del pati i una gran pissarra , contruir una muntanya de pneumàtics i una cuina gegant amb les seves taules, muntar una estructura d’instruments musicals, decorar espais amb gespa i jardineres i preparar bobines de fusta perquè els alumnes més grans de l’escola puguin practicar jocs de taula.

Tanmateix van pintar altres espais tan importants com les taules de picnic, el tendall del sorral,  l’escenari del gimnàs, l’entrada a l’edifici d’educació infantil i el de primària i l’entrada principal.

Moltíssimes gràcies a totes i cadascuna de les persones que vau dedicar el vostre temps amb alegria, energia i il·lusió.

Gràcies a tots vosaltres tenim nous espais perquè els nostres nens i nenes continuin gaudint dia rere dia de la seva estada a l’escola.

Mostra de fotografies aquí