Donem llum a la tardor…

L’alumnat de cinquè ha participat a l’exposició “Llum de tardor” amb motiu de la celebració de la festa de la Castanyada a la nostra escola.

Es nois i noies d’aquest curs havien d’enviar a través de la Classroom una fotografia d’un entorn proper a l’escola per poder plasmar l’estació de l’any en que ens trobem.

Amb una tendra mirada l’alumnat ha deixat constància dels colors típics de tardor i també de la seva creativitat i originalitat a l’hora de posar un títol a la seva producció.

Finalment, a l’aula han creat un mur col·laboratiu on han publicat totes les fotografies del grup-classe. D’aquesta manera, han pogut valorar l’activitat i el treball fotogràfic dels companys i les companyes.

Felicitem a tots i totes per les seves creacions i aportacions.

Us deixem a continuació el mur col·laboratiu amb les fotografies de cada grup:

Exposició “Llum de tardor” de 5è A

Exposició “Llum de tardor de 5è B