Dimecres… a la piscina!

Els dimecres marxem a la piscina tot el matí. És un dia que gaudim molt, tot i que acabem esgotats.

Ben aviat sortim tots de l’escola. Els petits cada dia ho fem millor, aprenem dels grans, sobretot a esperar.

Els grans ens ajuden molt. Ens donen les mans als petits i ens acompanyen a travessar el carrer. També conversen amb nosaltres, ens expliquen històries i ens canten cançons.-

Una vegada arribem a la piscina, cadascú es fa càrrec de les seves coses. Els grans es mostren molt autònoms i els petits estem aprenent.

Com us podeu imaginar dins l’aigua ens ho passem d’allò més bé. Fem les activitats a dues piscines diferents, però els últims 10 minutets juguem tots plegats.

Quan sortim de piscina i si fa bon temps, fem algun parada al Parc de la Torre Roja. Arribem a l’escola tot just per dinar… i amb molta gana!