Contes encantats!

Benvinguts i benvingudes a “CONTES ENCANTATS”, el podcast on descobrirem el màgic món de la lectura infantil! Som la Naya i el Biel, alumnes de tercer B de primària de l’escola Miquel Martí i Pol de Viladecans, i estem emocionats de ser els vostres guies en aquest viatge fascinant a través de les pàgines plenes d’aventures, emocions i aprenentatge.

Amb aquesta il·lusió i entusiasme comença el primer podcast que han gravat els nens i les nenes de tercer B sobre el llibre que han llegit a l’aula, “Malvarina. Vull ser bruixa” de l’escriptora Susanna Isern.

El podcast és fruit del treball col·laboratiu de tot l’alumnat, que a més de descriure a la perfecció els personatges principals del llibre també tenen l’autoria de la base instrumental de la transmissió online digital.

La Malvarina és una nena molt bufona i tendra que vol convertir-se en bruixa; és la protagonista d’aquest fantàstic llibre d’aventures i encanteris i ha meravellat als infants no només per la narració de la història, sinó també per les fabuloses il·lustracions de la Laura Proietti.

Amb aquest podcast ens presentem al XXIX concurs El Gust per la Lectura. Hem gaudit molt de tot el procés, des de la part de planificació fins a la part de gravació. Esperem que a vosaltres també us apassioni i us obri les portes al meravellós món de la literatura infantil.

Alumnes 3rB