Comença l’apadrinament lector!

Aquest dilluns dia 15 de gener hem començat un dels projectes més interessants i engrescadors de la nostra escola. Tradicionalment, l’alumnat sempre l’havia rebut de manera molt satisfactòria i aquest any no ha estat una excepció. Els nens i nenes de cinquè es van fent grans i per aquest motiu faran de padrins i padrines d’alumnat d’I5.

L’acte de presentació dels padrins i padrines amb els fillols i les filloles ha estat al gimnàs de l’escola. L’alumnat de cinquè ha conegut el seu fillol o la fillola i han pogut signar un contracte de compromís per tal de donar suport a l’alumnat més petit en el seu procés d’aprenentatge de la lectura, al mateix temps que reforça el seu mateix aprenentatge en aquest àmbit de la llengua.

Volem compartir amb vosaltres les fotografies d’aquests moments tan especials. Feu clic a la imatge!