Ara… llegirem en parella!

Com ja sabeu hem començat un nou projecte que durarà uns mesos. Amb ell, tots els nens i les nenes aprendran com és llegir en parella.

L’alumnat que ara sigui tutor o tutora haurà de preparar a casa el text que treballarà com a tutor o tutora de la seva parella més endavant a l’escola, per això és important que li dediqueu els 30 minuts que requereix aquesta activitat.

La manera i el moment de preparar aquest text a casa també ha de ser un moment especial pel nen o la nena. Això li aportarà seguretat a l’hora de desenvolupar la seva tasca amb el seu tutorat. L’aprenentatge entre iguals forma part de la nostra filosofia d’escola .

Per què aquest projecte?

– Perquè l’alumnat tutor vegi que tenir l’oportunitat de fer de tutors és una experiència interessant i una bona oportunitat d’aprenentatge.

– Perquè l’alumnat tutorat entengui que disposar d’una ajuda personalitzada és un autèntic luxe en un marc on tots dos aprenen.

Recordeu seguir tots els passos a casa.