Actuem pel clima!

El passat divendres 3 de març vam visitar la Fundació CRAM situada al Prat de Llobregat amb l’objectiu de prendre consciència de com afecta el canvi climàtic en el dia a dia i, concretament, com afecta al medi marí.

A l’aula CRAM l’alumnat de sisè va poder consolidar tots els aprenentatges realitzats al darrer projecte interdisciplinari treballat a l’escola, ja que les activitats proposades van permetre reflexionar sobre les actuacions de canvi que pot fer el propi alumnat per reduir l’impacte sobre el clima a través de diferents dinàmiques participatives, com ara els jocs, els reptes i el treball experimental.

Un cop fet el taller, vam gaudir d’una visita guiada per les instal·lacions de la Fundació i vam poder observar el nivell de compromís del CRAM pel medi marí, especialment per les tortugues i els taurons.

Per acabar la jornada, les tutores i el tutor vam preparar una activitat d’orientació per la natura al Parc Nou del Prat i amb l’ajuda d’un mapa i format petit grups els nois i les noies van haver de trobar unes fites relacionades amb el contingut d’aprenentatge del projecte.

En definitiva, vam passar un dia esplèndid tots plegats i vam poder comprovar que el joc, les rialles i l’aprenentatge poden anar sempre de la mà.

AQUÍ podeu veure les fotografies de la sortida.