CONCURS CULTURAL ESPORTIU

Preparats i preparades per la següent proposta d’Educació Física? Aquí la teniu! Aquesta setmana us proposem participar en un concurs!!! Us animeu?

Es tracta del Concurs Cultural Esportiu, iniciativa del Consell Esportiu del Baix Llobregat (CEBLLOB) amb l’objectiu de desenvolupar les qualitats artístiques a través de l’esport.

Què haureu de fer? Teniu dues opcions, fer una pintura o dibuix representatiu de l’esport, o bé crear una mascota que sigui representativa de l’esport. Ha de ser original i en un full DIN-A4. Les tècniques que podeu utilitzar són lliures.

La Irene i el Jordi estem desitjant veure els vostres dibuixos i mascotes i farem una exposició al gimnàs quan tornem a l’escola. Així que l’alumnat de 1r i 2n els podeu posar a la carpeta d’Educació Física del Drive, i l’alumnat de 3r a 6è al Classroom.

IMPORTANT!!! Si, a més a més, us ve de gust participar al concurs del Consell Esportiu, que és opcional, haureu d’escanejar o fer una foto del vostre treball i adjuntar-lo a un mail adreçat a: joseto@cebllob.cat. Al mail haureu d’incloure les següents dades:

• Nom i cognoms
  • Curs o cicle educatiu
  • Centre educatiu

Pautes:

• Data límit per presentar els treballs per participar al concurs: 8 de maig.
  • Tots els autors/es dels treballs presentats cediran els drets de reproducció, modificació, publicació, distribució i divulgació de les seves obres originals al Consell Esportiu, per la qual cosa renunciaran a qualsevol dret que es pugui derivar d’aquestes actuacions.
  • El Consell Esportiu citarà el nom de l’autor/a sempre que es faci ús de la seva obra. Aquesta utilització sempre serà dins de l’àmbit de l’esport i la cultura, sense que en cap cas s’obtingui contraprestació alguna.
  • La participació en totes les modalitats del Concurs cultural-esportiu implica l’acceptació íntegra d’aquestes bases. L’incompliment de les bases comportarà la inadmissió del treball.
  • Els millors treballs en àmbit comarcal en totes les modalitats del concurs rebran un obsequi.

Us deixem l’enllaç a la pàgina del Consell Esportiu per si voleu més informació:

Esperem que us animeu tots i totes a participar!!!