Visita a Croàcia: Projecte Erasmus+ “Can you tell me the way to…?”

img_0211

Del  24 al 28 de setembre un grup de 6 alumnes de tercer d’ESO (Judit Drago, Lorena Egea, Farners Mateu, Laia Moyes, Eva Palacios i Júlia Rúbio) han participat en la tercera trobada del projecte Erasmus+ “Can you tell me the way to…?” que s’ha fet a l’Institut de Metkovic (Croàcia).

Durant l’estada, a part de visitar l’escola croata i de compartir estones en anglès amb els alumnes dels altres 7 països que formen part del projecte (Eslovàquia, França, Itàlia, Lituània, Polònia, Portugal, Suècia), les alumnes han descobert, a Metkovic mateix, la cova de Predolac, el Museu Arqueològic de Narona i el Museu d’Història Natural. Una vegada coneguda la ciutat, la resta de dies van explorar el delta del riu Neretva, van pujar al poblat abandonat de Srmdan (Klek), van descobrir com s’obté la sal de forma tradicional a les salines de Ston (protegides per les seves impressionants muralles) i finalment van fer cap a la ciutat emmurallada de Dubrovnik (antiga República de Ragusa).

La propera i última trobada del projecte es farà a Montbui del 24 al 28 d’abril. Us mantindrem informats!