Taller sobre lideratge a l’aula

Ens complau informar-vos que el proper dimarts 17 d’abril de 15.30 a 18.15 tindrà lloc a l’Institut Joan Brudieu un taller sobre lideratge a l’aula a càrrec del coach Ferran Gonzalez, llicenciat en ciències econòmiques i empresarials per la UAB, coach ontològic i d’equips per l’Escola Europea de Coaching (EEC), Màster en Programació Neurolingüística, professor de reorientació professional i entrevistes de selecció i comunicació, etc.

El taller té un caràcter eminentment pràctic i participatiu, s’estudia com diagnosticar adequadament la situació i les necessitats de l’alumnat i la manera d’adaptar l’estil de lideratge a la situació per obtenir uns bons resultats per als membres del grup. S’analitzen habilitats importants per a la comunicació, com ara l’assertivitat, l’empatia i l’escolta activa, i finalment s’estudia com abordar la diversitat que sempre hi ha entre els alumnes d’un mateix grup i com influir en la seva motivació a través de les metes d’aprenentatge, la metodologia docent i el sistema d’avaluació.