Colònies

collell

L’AMPA organitza les Colònies per als alumnes d’Infantil i Primària.
Creiem que és una experiència enriquidora pels nostres fills i filles perquè fomenten l’autonomia personal, l’autoconeixement i la manifestació de tots els vessants de la personalitat dels infants.

Data: Dies 26, 27 i 28 de març de 2018.
Lloc: Casa Colònies El Collell – Crta. Sant Miquel de Campmajor al Torn s/n 17850 Sant Ferriol

Preu: 141 € (a confirmar quan sapiguem exactament el nombre de nens/es)
Talonari d’autofinançament amb el qual es sortejarà una bicicleta o l’equivalent monetari. La finalitat és que cada alumne aconsegueixi 90€ per pagar les seves colònies, el qual suposa un gran estalvi per a les famílies.
Inclou:
– Pensió completa. El menjar és de cuina casolana i es prepara a les instal·lacions del centre.
– 1 monitor/a cada 10 nens les 24 hores del dia.
– Realització de les activitats.
– Assegurances de responsabilitat civil i d’accidents.
– Autocar anada i tornada .

Actualització 13/11/2017:
El mínim per fer unes colònies són 20 alumnes,
Si hi ha menys de 40 alumnes el preu s’haurà d’ajustar per tenir en compte el preu de l’autobús.
Si s’anul.len les colònies es podran retornar els talonaris a El Collell abans del sorteig.

Les colònies ja estan confirmades, per què hi ha prou alumnes inscrits.

Pot anar a les colònies un pare o mare de forma gratuïta cada 10 alumnes. Si algun alumne té necessitats especials, també hi pot anar el pare, mare o monitor específic de forma gratuïta.
Pròximament, la casa de colònies El Collell ens proposarà el ventall d’activitats i es podrà escollir quines es volen fer.
Hi haurà activitats noves i també les que s’han realitzat en anys anteriors.

Modalitats de pagament:
Hi ha dues modalitats de pagament de les colònies.

OPCIÓ 1 (sense talonari de números)
Paga i senyal de 20 € (no retornables) del 8 al 14 de novembre.
2n pagament gener 2018 de 60 €
3r i últim pagament febrer 2018 de 61 €

OPCIÓ 2 (amb talonari de números)
Paga i senyal de 90 € (no retornables) del 8 al 14 de novembre.
2n i últim pagament gener 2018 de 51 €

Els comprovants de la paga i senyal s’entregaran al quartet de l’AMPA els dies 15 i 16 de novembre des de les 15 h fins a les 18h.

El talonari de números permetrà a les famílies recuperar l’import de la paga i senyal, i finançar així una part important de les colònies. En cap cas, les famílies deixen de pagar cap de les quotes de pagament.

El talonari és gentilesa de la casa de colònies EL COLLELL i ells són els que gestionen el premi o l’equivalent amb l’import.

El guanyador s’haurà de posar en contacte amb la casa de colònies EL COLLELL per recollir-lo

Full informatiu Casa de Colònies El Collell

Què cal portar a les colònies

Com fer la motxilla