Informació de la preinscripció del curs 2024/2025

Període de preinscripció del 6 al 20 de març de 2024

Més informació a l’apartat L’ESCOLA:OFERTA EDUCATIVA del menú

Activitat amb famílies d’i4

Divendres passat, els nens i nenes d’I4 van tenir l’oportunitat de gaudir d’una tarda molt especial a l’escola.
Vam decidir celebrar l’arribada de la primavera organitzant diferents tallers per decorar les nostres aules, amb una varietat de propostes plenes de creativitat i color. Els tallers més… Llegeix més»

Certamen de lectura en veu alta

Aquest divendres 8 de març, els alumnes guanyadors de l’escola vàren participar al certamen de lectura en veu alta.
Hi havia molts alumnes d’altres escoles del Vallès Oriental.
En el certament es potencia el gaudi d’escolar una lectura en veu alta amb una dicció i puntuació ben… Llegeix més»

8M a l’escola

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:
Al llarg del dia d’ahir, l’escola va commemorar el dia de la dona amb diferents activitats.
En primer lloc, els nens i nenes de 5è han realitzat una representació artística anomenada “Barreres: Trencant cadenes”, com a part del projecte Meraki d’arts escèniques… Llegeix més»

I3 anem a la granja

Avui els nens i nens d’I3 hem anat a la granja de Can Montcau. Allà hem vist molts animals. Ja feia dies que a la classe parlàvem i havíem vist quins animals hi viuen.
Pel matí, l’autobús ens ha portat fins a la granja i un… Llegeix més»

Sortida a Can Bordoi (2n)

Avui, els nens i les nenes de segon curs han tingut l’oportunitat d’explorar i descobrir Can Bordoi, una granja lletera que es troba majestuosament situada al municipi de Sant Antoni de Vilanajor. Aquesta granja, en un acte d’innovació i modernització el 2003, va incorporar un… Llegeix més»