Jocs florals 2017

Els Jocs Florals són certàmens literaris que esdevenen promotors i difusors d’una llengua. Es van celebrar per primer cop l’any 1323, a Tolosa de Llenguadoc, per la Sobregaya Companyia dels Set Trobadors.
Des d’aleshores han passat per diferents etapes al llarg de la història. Avui en… Llegeix més»

Sant Jordi 2017

Avui 24 d’abril celebrem la diada de Sant Jordi a Ponent. A la nostra escola tenim molt present que les festes i tradicions del nostre municipi, la nostra comarca o bé el nostre país formen part de la nostra vida i, per aquest motiu, cal… Llegeix més»

Les matemàtiques són divertides

Benvolgudes famílies,
Des de l’aula de reforç en l’àrea de matemàtiques us volem presentar un petit tastet de les diferents activitats realitzades.
Treballem de manera cooperativa i/o en petit grup, tot facilitant que el nou aprenentatge sigui significatiu per als nostres infants proporcionant ajudes, eines, materials i… Llegeix més»

Els Òscars de lectura

Durant dues setmanes les superlectores de l’escola es preparen pel Certamen de Lectura en veu alta! És una activitat superinteressant, hem participat els nens i nenes de 3r., 4t., 5è. i 6è. Molta sort a tots i totes!

Assemblea de delegats i delegades

Qui són els delegats i delegades? Dos alumnes, per classe, triats democràticament a partir de primer curs de primària.
Les funcions dels delegats i delegades són:

• Fer d’enllaç entre les diferents classes i l’escola, amb els diferents estaments que composen la seva estructura organitzativa. (Claustre, equip directiu,… Llegeix més»

Arriba la setmana cultural

La setmana prèvia a carnestoltes tota l’escola deixa les tasques habituals i desenvolupa activitats transversals.Tot gira al voltant d’un centre d’interès que té una durada d’un any i que té el seu punt més fort durant aquesta setmana. Cada any triem una temàtica diferent per a… Llegeix més»

Fem un càsting

Aquest mes de gener l’escola ha participat en el càsting per a poder anar al programa del canal 33 Fish & Chips!
Els nostres alumnes estaven molt nerviosos i nervioses però han fet molt bé les diferents proves. Felicitats nois i noies de sisè!