Activitats amb les famílies

L’escola Ponent entén que les famílies són un motor importantíssim per la vida quotidiana del centre. Per aquest motiu, al llarg de tot el curs, els familiars entren a l’escola en diferents moments:

• Participen activament en les festes de l’escola: No només ho fan com a públic sinó que tenen una participació activa ajudant-nos en l’organització de les mateixes. Com per exemple; a la castanyada, a Sant Jordi, a Nadal…
          • Activitats esportives amb les famílies: Els divendres a la tarda, un nivell de l’escola, obre les portes de l’escola per passar una tarda entretinguda amb els seus familiars. L’activitat es prepara a la classe. Així cada nivell, passa tres tardes al curs amb els seus familiars (una tarda per trimestre).
          • Conferències: Les famílies tenen un pes important a les conferències que realitzem al llarg del curs. Són conferències on, la família, ha d’ajudar a l’infant a realitzar la seva conferència. El dia de la Conferència, els familiars venen a l’escola per tal de recolzar a l’alumnat.
          • Famílies a l’escola!: Des del curs 2021-2022 les tardes dels divendres les obrim perquè les famílies pugin gaudir d’una tarda amb els seus fills/es i la seva tutora. Tenim un horari distribuït i organtizat per tal que pugueu gaudir de l’experiència amb les millors condicions. L’assistència és voluntària i es fa un cop al trimestre.
          • Famílies a l’hort!: NOVETAT! Des d’aquest febrer de 2023 les famílies que ho desitgien podràn entrar a l’ort de l’escola quan hi vagin els seus fills/es per tal d’ajudar i fer més cohesionada la col·laboració famíia-escola. (Mirar calendari de participació).

I a nivell organitzatiu a través dels següents mecanismes:

• Comissions mixtes Escola-AMPA
          • Consell Escolar
          • Reunions informatives a inici i meitat del curs.
          • Entrevistes amb els tutors i tutores de seguiment.