Jocs Florals 2024

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

l’Escola Ponent ha viscut una jornada plena de color, creativitat i emoció amb els nostres estimats Jocs Florals. Aquesta celebració tradicional ha reunit a tota la comunitat escolar per compartir el talent i la passió pels mots i la cultura.

Cada nen i nena de l’escola va participar amb entusiasme, oferint el seu millor esforç en les diferents categories del concurs. Des de poesia fins a narrativa, passant per dibuixos i altres manifestacions artístiques, cada participació va reflectir l’amor i la dedicació dels nostres alumnes.

L’ambient festiu s’ha vist enriquit amb la presència de les famílies, els quals van donar suport i ànims als nostres joves talents. A més, volem expressar la nostra profunda gratitud a l’Associació de Veïns del Barri de Ponent de Granollers per haver-se sumat a la celebració. La seva presència i suport constant enriqueixen la nostra comunitat escolar i fan possibles esdeveniments com aquest.

Tot i que només una persona pot ser reconeguda com a guanyadora en cada categoria, l’essència dels Jocs Florals va més enllà dels premis. Aquesta jornada ens recorda la importància de celebrar la creativitat, fomentar la cultura i promoure el valor de l’expressió personal.

Per tant, volem donar les gràcies a tots els participants, les famílies, l’Associació de Veïns del Barri de Ponent i a tots els qui ens han acompanyat i donat suport en aquest dia tan especial. La vostra presència i participació fan de l’Escola Ponent un lloc únic i estimat per tothom.

Moltes gràcies a tots, i que la tradició dels Jocs Florals continuï inspirant-nos per molts anys més.

Aquí teniu els guanyadors i guanyadores: