Classroom i Classdojo Escola Ponent

Benvolguts i Benvolgudes:

A l’escola utilitzem dues aplicacions per tal de poder comunicar-nos millor amb l’alumnat i les famílies de l’escola. Aquestes són:

• Classdojo
  • Classroom

Classdojo (P3, P4, P5, 1r i 2n de Primària):

ClassDojo és una plataforma de comunicació escolar que els professors, estudiants i famílies utilitzen cada dia per crear comunitats properes compartint el que s’està aprenent a l’aula a través de fotos, vídeos i missatges.

Classroom (de 3r a 6è de Primària):

Google Classroom és un entorn d’aprenentatge vinculat a tots els serveis de treball que ofereix Google. Des d’aquest es poden crear classes, distribuir tasques, comunicar-se amb altres usuaris i mantenir el treball organitzar de manera senzilla.

Des de fa unes setmanes m’heu estat comentant per l’escola que teniu problemes per accedir a l’aplicació de Classroom des de les vostres tauletes digitals i mòbils a casa.

Aquí us deixo un vídeo explicatiu per poder accedir a l’aplicació del Classroom: Clíqueu aquí.