Titelles d’ombres a l’escola bressol “El Teler”

Durant aquest curs, els nens i nenes de primer han estat treballant els diferents tipus de titelles que hi ha i ens hem fet experts i expertes en titelles d’ombres. Durant aquestes últimes setmanes hem estat preparant la llegenda de Sant Jordi per tal de poder explicar-la.

Entre tots i totes hem creat els titelles i hem anat treballant per parts aquesta llegenda, amb l’objectiu de fer la nostra representació pel dia de Sant Jordi. Ahir ja vam practicar, mostrant la nostra representació als nens i nenes d’infantil i de cicle inicial. I aquest matí, uns representants de cada classe de 1r, han anat a “El Teler” per mostrar la llegenda de Sant Jordi amb titelles d’ombres als infants de l’escola bressol.

Els hi ha agradat molt l’experiència, i s’ho han passat d’allò més bé!