Com puc col·laborar-hi?

Tots els pares i mares de l’Escola Ponent poden col·laborar amb l’AMPA. Només cal que decideixis de quant temps disposes i en quina activitat t’agradaria participar:

• Col·laborar amb un grup de treball o comissió: menjador, biblioteca, hort, festes, taller de mares i pares, comunicació, etc.
  • Ajudar puntualment en les activitats: festes, mercadets, etc.
  • Fer de delegat o delegada dels pares i mares de la teva classe
  • Representar l’AMPA al Consell Escolar de l’escola
  • Assistir a les assemblees anuals de l’AMPA per conèixer com s’hi treballa

Per què haig de col·laborar amb l’AMPA?

• Perquè com a mares i pares la nostra preocupació principal és l’èxit educatiu dels nostres fills i filles.
  • Perquè com a mares i pares volem construir un món i una comunitat millors per als nostres fills i filles: inclusiva, equitativa i democràtica.
  • Perquè la comunitat educativa som tots i totes.
  • Perquè com a AMPA podem exercir un paper important en la creació de capacitats i oportunitats d’organització, de comunicació, de treball col·laboratiu i en xarxa.

I, recorda: tots i totes som de l’AMPA!