Menjador escolar

El menjador està gestionat per la Comissió de menjador del Consell Escolar i l’AMPA. L’empresa de càtering Ausolan en gestiona el servei.

CURS 2018-2019
1r trimestre Menú estàndard + sopar Setembre
Desembre
Menú ovolacteovegetarià amb peix + sopar Setembre
Desembre
2n trimestre Menú estàndard Gener
Febrer
Març
Menú ovolacteovegetarià amb peix Gener
Febrer
Març
3r trimestre Menú estàndard + sopar Abril
Maig
Juny
Menú ovolacteovegetarià amb peix + sopar Abril
Maig
Juny

Quotes:

• ALUMNE FIX | 6,20 € (es consideren fixos si es queden tres o més dies per setmana)
  • ALUMNE ESPORÀDIC | 6,80 €

Resultat d'imatges de cecoc

Equip:

• COORDINADORA | Valentina Delfín
  • MONITORES | Entre 6 i 8 monitores diàriament, en funció del nombre de nens que es queden cada dia a dinar a l’escola.

Els pagaments del menjador es podran fer de tres maneres:

• Domiciliació del rebut dels dies del mes
  • Pagament a través de transferència bancaria
  • Pagament en efectiu a la coordinadora del menjador

Cada dia, els pares dels alumnes que no són fixos, si volen deixar el seu fill/a al menjador, ho hauran de dir a la coordinadora del menjador. A partir de 3r, els nens i nenes s’hauran d’apuntar a una llista que està penjada a la classe. Cal que qualsevol canvi es comuniqui a primera hora del matí a la Valentina (abans de les 10 h).

Vols veure què fem al menjador?

Cada mes fem moltes activitats. Aquest curs pots veure les activitats que hem fet a la pàgina de la portada del web. En ell podràs veure:

La taula de descoberta sobre la índia, en la que hem vist, tastat i tocat espècies; també podràs veure com hem decorat el Taj Mahal, elefants i mandales de colors vius. També hem fet coreografies de Bollywood i ens hem disfressat per a fer una balls molt divertits.

Altres dies hem fet clauers, polseres, jocs que fomenten la cooperació, màscares i moltes activitats més.

Mira als articles de la portada tot el que fem. És molt divertit!