Menjador escolar

El menjador està gestionat per la Comissió de menjador del Consell Escolar i l’AMPA. L’empresa de càtering Ausolan en gestiona el servei.

Equip:

• COORDINADORA | Valentina Delfín
  • MONITORES | Entre 6 i 8 monitores diàriament, en funció del nombre de nens que es queden cada dia a dinar a l’escola.

Quotes:

• ALUMNE FIX | 6,33 € (es consideren fixos si es queden tres o més dies per setmana)
  • ALUMNE ESPORÀDIC | 6,96 €

ATENCIÓ:  ADAPTACIÓ A LES MESURES DE PREVENCIÓ SANITÀRIES

Per tal d’evitar l’accés de persones al recinte escolar, la via de comunicació amb la coordinadora serà preferentment:

• Per telèfon (whatssap o trucada): 674 81 26 68
  • Per correu electrònic: menjadorponentgranollers@gmail.com

En cas de necessitar parlar amb la coordinadora podeu demanar cita prèvia per telèfon o correu electrònic.

Els PAGAMENTS del menjador es podran fer de tres maneres:

• Domiciliació del rebut dels dies del mes.
  • Pagament a través de transferència bancaria: es justificarà per foto, no cal portar el paper (número compte corrent ES35 0081 1778 1600 0100 9709).
  • Pagament en efectiu a la coordinadora del menjador (intenteu evitar aquesta forma).

Aquí pots consultar el pla de reobertura del menjador.

Canvis en el funcionament:

• Els usuaris eventuals han d’avisar el dia hàbil anterior (usuaris de dilluns, han d’avisar divendres) a la coordinadora.
  • Els usuaris becats han de determinar els dies fixes als que faran ús del menjador, sense possibilitat de canvi.
  • Els usuaris fixes que no comuniquin amb antelació que no faran ús del servei, es cobrarà el menú.

Consulta els menús de cada mes

CURS 2020-2021
1r trimestre Menú estàndard + sopar Setembre