Projecte Oliclack

oliclack

A la nostra escola continuem amb el projecte Oliclack.

Un litre d’oli llançat a la clavaguera pot contaminar mil litres d’aigua i això té un cost econòmic i mediambiental molt elevat, a més pot arribar al mar.

L’únic que hem de fer és guardar l’oli de fregir, de les conserves,…. dins del CLAKI i quan estigui ple portar-ho ben tapat a l’escola.

Aquesta petita acció genera llocs de treball socials.
Treballarem estretament amb l’escola i l’alumnat del centre d’Educació Especial de Ca N’Oriol. Nosaltres som la primera escola a Rubí, després de l’escola CEE Ca N’Oriol en engegar el projecte.

Us demanem una única aportació d’1,5 euros per tal de contribuir amb el cost inicial d’implantació del sistema a l’escola.
Si voleu fer un regal original als vostres familiars, amics o veïns, podeu adquirir més CLAKIS a 2 euros i així recollirem més oli.

Moltes Gràcies per la vostra col·laboració!