La Marató a l’Escola Montessori

Avui, a l’escola, hem jugat, ballat i gaudit amb les famílies d’una tarda solidària!! Com cada any hem fet una festa dedicada a la Marató per recaptar diners per ajudar a la investigació de les Malalties Infeccioses. Els pares i mares han preparat un jocs esportius per a tot l’alumnat, i hem ballat una flashmob, sortejat paneres i muntat una paradeta d’articles de 2a mà que han preparat els alumnes de l’Aula d’Acollida.

Amb tot, hem fet una recaptació de 408 euros!

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració, participació i aportacions. Entre tots fem una escola solidària!!

Cliqueu la imatge per veure més fotos