Projecte Espurn@ a 2n

Aquest curs els i les alumnes de 2n des del Llenguatge Artístic han participat en el projecte Espurn@, un projecte anual d’art col·laboratiu proposat per l’ICE de l’UAB.
Aquest és un projecte multidisciplinar i cooperatiu que consisteix en realitzar activitats en xarxa (és a dir, hi participen i es comuniquen diferents centres a la vegada).
L’alumne és protagonista del seu aprenentatge, un aprenentatge significatiu que integra metodologies i dinàmiques adreçades a la millora qualitativa de l’Escola.
Aquest any hem fet el projecte de “Cadàvers exquisits”, basat en el surrealisme. Tots els i les alumnes participants han creat de manera col·laborativa un “cadàver exquisit”!!!
Aquí teniu el resultat del projecte!