Pla de Consum de Fruita

Un curs més l’escola participa en el projecte “Pla de Consum de Fruita a les escoles” amb l’objectiu de potenciar el consum de fruita  entre els nens i les nenes en edat escolar.

Iniciativa conjunta amb la Unió Europea, que s’ofereix, des del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació a través de l’entitat AFRUCAT a les escoles que ho sol·liciten i es comprometen amb l’objectiu.

Un curs més ens ho han concedit i aquesta setmana ens acaba d’arribar la primera remesa de fruita de temporada corresponent al mes de gener: Pera Conference, Plàtan, Clementina(mandarines) i Pastanaga, que entre avui i dilluns s’hauran repartit  entre els nens i nenes de cada classe per menjar en horari escolar (matí o tarda).

Des de l’escola considerem important poder incloure aquest projecte en la nostra vida escolar per potenciar i afavorir els hàbits saludables dels nostres infants.

Així doncs, a partir d’ara AFRUCAT, una setmana de cada mes ens distribuirà fruita seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat per repartir entre els alumnes.