EL CONILLET QUE VOLIA PA DE PESSIC

El dia 11 de desembre de 2017, a la Casa del Llibre de Barcelona,  es va fer la presentació d’un nou llibre de Ramón Besora: “El conillet que volia pa de pessic”.

Un grup de nens i nenes, representants de diferents escoles, van poder llegir el conte rimat en veu alta i en diferents llengües: català, castellà, euskera…

L’Iván Cereijo, alumne de 3r curs d’educació primària de la nostra escola, el va llegir en gallec, i va demostrar que el seu nivell lector és perfecte.

L’autor li va dedicar el llibre, que el podeu trobar a la nostra biblioteca ja que ens l’ha regalat la mare de l’Iván, la Mª Luz Martínez, membre també de la comissió.

Si voleu conèixer l’experiència de l’Iván, us animem a veure el següent vídeo.