TEATRE

Aquest curs, els alumnes de primaria de l’escola Les Clisques hem realitzat el taller de teatre. S’ha fet els dimecres a la tarda. El 1r trimestre l’alumnat de cicle superior va treballar de valent  fent dues obres de teatre: una explicant la història d’una castanyera: LA CASTANYERA DESPISTADA, després van estar preparant l’espectacle de Nadal amb una petita història inventada per ells/es.

El segon trimestre els nens i nens de cicle inicial van realitzar el teatre. Van treballar l’obra d’en 3 BOTONS, on explica la història d’una fustera que per molt pobra que fos, a casa seva hi cabia tota la gent del món.

EL COR ES PETIT COM UN PUNY, PERÒ SI UN HO VOL HI CAP TOTA LA GENT DEL MÓN.

El tercer trimestre li va tocat a l’alumnat de CM, que van fer l’obra de teatre : EL PETIT PRÃNCEP. Ells mateixos han realitzat els decorats, el vestuari, …

Hem après molt tant l’alumnat com les docents.

TENIM UNS I UNES ARTISTES GENIALS !!

Clica a cada imatge per accedir al vídeo de cada obra.