AFA

Pots veure les últimes notícies de l’AFA de l’escola Puig d’Esquers aquí.

L’AFA és l’entitat que agrupa a les famílies d’alumnes de l’Escola per a la defensa dels seus interessos en tot allò que fa referència a l’educació dels infants i col·labora en el funcionament del centre.
És una entitat constituïda com associació sense ànim de lucre. Està regulada per uns estatuts i s’organitza a través de: La Junta Directiva i l’Assemblea General.
L’objectiu fonamental de l’AFA és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles.

ampa

Algunes de les tasques que es fan són:

• Promoure la participació de les famílies dels alumnes: Castanyada, esmorzars i berenars saludables, Celebració del Nadal, Festa final de curs,…
  • Promoure la representació i la participació de les famílies dels alumnes en el Consell Escolar.
  • Col·labora en les activitats educatives, organitza i gestiona les activitats extraescolars.
  • Ajuda al finançament d’aquelles activitats o equipaments que el centre necessita: Festa de fi del curs escolar, Trobades de ZER, desplaçaments amb autocar, projecte de robòtica, ordinadors pels alumnes,…etc.
Qui és de l’AFA?

L’Associació està formada per les famílies que s’han inscrit com a sòcies. L’actual Junta està formada per:

• Presidència: Glòria Yañez
  • Membres de les famílies de l’escola que formen un molt bon equip de treball.

La quota, que es paga per família, és de 40€.

• Correu electrònic: gyanez@xtec.cat