Escola Puig d’Esquers

Benvinguts a l’escola Puig d’Esquers, l’escola rural de Colera.

La nostra escola pren el nom d’una muntanya (de 606 m) que està situada entre els termes municipals de Colera i Llançà. És una muntanya amb una visió excepcional de la plana empordanesa, així com de les petites valls que hi ha entre els últims contraforts muntanyencs i el mar (Llançà, Colera, Garbet). Amb vistes entre l’inici/final dels Pirineus i la Mar d’Amunt. L’escola no podria tenir millor nom, ja que els trets que ens caracteritzen com escola, i els principis en els quals ens sentim més identificats, rauen en una visó excepcional cap a tots els nostres alumnes.

La nostra escola hi és per satisfer les necessitats educatives individuals i socials dels nostres alumnes, i perquè puguin iniciar així un procés de formació mitjançant l’adquisició d’uns coneixements, actituds i valors que els serveixin per integrar-se dins la societat de manera competent.

• Blog de l’escola Puig d’Esquers.