ESMORZEM?

Com ja sabeu, aquest curs els i les alumnes de P3 i P4 de l’escola Les Clisques vam decidir anomenar-nos la classe dels PASTISSOS.

Durant aquests mesos  hem après un munt de coses sobre cuina i pastisseria i aquest matí ens hem proposat fer-nos un esmorzar boníssim i saludable: COQUETES!

Tots i totes hem participat en cadascun dels passos que ens deia la recepta i després ens hem cuit les coquetes en una crepera. Per acabar, hem afegit el “topping” que més ens agradava.

Només faltava l’últim pas: ESMORZAR.

Estaven per llepar-se’n els dits!

Si cliqueu la imatge veureu totes les fotografies i la recepta per si voleu fer-les a casa.