Escola Les Clisques

Benvinguts a l’escola Les Clisques, l’escola rural del Port de la Selva.

La nostra escola pren el nom d’una de les petites platges que tenim al nostre entorn. I ja que ens permetem adoptar el nom d’aquesta platja com a nostre, creiem que no podem fer altra cosa que, com a mostra d’agraïment, obrir-nos a aquest entorn per a conèixer-lo, cuidar-lo i estimar-lo.

És per això, que basem la nostra tasca escolar a aprendre, principalment, de l’entorn natural i cultural més proper. De la mateixa manera, volem obrir-nos a la diversitat cultural del món per a ser més tolerants tot potenciant la cultura de la pau.

Per altra banda, donem molta importància a la salut dels nostres alumnes tot potenciant els hàbits saludables com la bona alimentació i la pràctica de l’esport. També cuidem la relació entre els alumnes de l’escola amb pràctiques com la dels padrins i fillols.

Finalment intentem potenciar el pensament lògic amb la pràctica dels escacs i la robòtica escolar.

Tot això per a donar als nostres alumnes les eines que els permeti desenvolupar-se de manera autònoma en un món cada cop més canviant i volem fer-ho de manera agradable potenciant les bones relacions entre alumnes, mestres, famílies i entorn.

Esperem continuar complint els objectius que ens proposem!

Si vols conèixer les últimes activitats destacades de l’escola Les Clisques, clica al següent enllaç:

Bloc de l’escola Les Clisques.