ELS AMBIENTS DE LES CLISQUES

Durant el primer trimestre l’alumnat de I3, I4, I5 i 1r ens trobem els dimecres a la tarda per fer AMBIENTS. Cadascú escull el seu espai preferit, tenint en compte l’aforament i que ha de realitzar-los tots 4.

Us els presentem una mica a continuació:

– Atelier

Els infants experimentem i creem a través de diferents propostes artístiques relacionant-nos i comunicant-nos amb altres alumnes.

– Mans a la massa.

Ens convertim en petits “xefs” tot observant els ingredients de senzilles receptes i elaborant berenars boníssims.

– Experimentem.

Toquem, olorem, experimentem i gaudim amb diferents elements que amb una mica de màgia, no son el que semblen!

– En Acció.

Fem activitats per desenvolupar la coordinació visual i corporal, exercicis d’equilibri i llançaments per fomentar el desenvolupament integral d’habilitats espacials i motores.

1. Anna

M’encanta, els ambients són fantàstics!

Aquesta metodologia dona l’oportunitat als infants a ser els protagonistes, poden escollir lliurement què volen fer en aquell moment, els fa responsables de les seves decisions, els dona l’oportunitat d’establir vincles amb altres mestres de l’escola, compartir moments únics amb altres infants, descobrir altres espais, etc.

M’agradaria que valoressiu de fer-ne alguna tarda més a la setmana. Potser dues tardes?🙏