Qui som

L’escola Les Clisques està situada al municipi del Port de la Selva a l’Alt Empordà, forma part de la ZER Cap de Creus juntament amb l’escola Puig d’Esquers de Colera.

El fet de tenir l’escola situada en un entorn de costa rural, obre un ventall d’oportunitats a mestres i alumnes de viure experiències que utilitzem per adquirir el màxim d’aprenentatges.

L’escola rep els infants del Port de la Selva, Selva de Mar, la Vall de Santa Creu tot i que també en rep algun de Llançà.

L’equip de mestres intentem utilitzar els recursos humans, tecnològics i naturals que ens ofereix l’entorn per aprendre tant com podem i ajudar a entendre el món on vivim.

Actualment, l’escola la formem 73 alumnes, 5 mestres d’escola i 5 mestres itinerants.

La distribució dels grups classe sol ser per cicles tot i que varia segons les necessitats de l’escola cada curs.

Organigrama: