Benvolgut visitant, aquesta web està encara en fase de construcció. Això no vol dir que no hi puguis trobar informació real i fiable, simplement que encara falta acabar de redactar alguns dels seus apartats. Si vols més informació de la ZER Cap de Creus pots dirigir-te al Sites següent:

Moltes gràcies i esperem veure’t aviat quan el nostre nodes estigui del tot operatiu.

ZER Cap de Creus

Sortida a l’entorn Cicle Mitjà. Escola Les Clisques

El passat divendres 13 de Novembre els alumnes de cicle mitjà de l’escola Les Clisques vam gadir d’una sortida a l’entorn de Sant Baldiri.

L’excursió la vam començar a l’església i vam arribar fins a la riera propera de St. Baldiri. Allà vam tenir la sort de veure espècies autòctones i alguna d’invasora i vam poder gaudir d’un dia assolellat a l’aire lliure. Per acabar, vam poder conèixer altres animals (com l’anguila i altres animals marins i en vam conèixer les principals característiques). Finalment, vam retornar a l’escola per un camí que molts desconeixíem i vam conclure així un dia fantàstic gaudint del nostre entorn.

Clica la imatge per a accedir a l’àlbum de fotos.

Sortida a l’entorn Cicle Inicial. El Missatge del Mar. Escola Les Clisques

Aquest passat divendres els nens i nenes de Cicle Inicial vam anar d’excursió a la platja del poble. Vam trobar un missatge dins d’una ampolla que ens demanava que busquéssim ulls de sirena. No vam tenir tanta sort, però vam trobar moltíssimes altres coses, tant fora com a dins de l’aigua. Gràcies al material que ens va donar la Paula vam poder identificar diferents tipus de petxines, cargols de mar, meduses, garotes, i fins i tot, algun peix!

Aquí podeu veure les fotos!

Clica la imatge per a accedir a l’àlbum de fotos.

Reunió d’inici de curs Escola Puig d’Esquers

Reunió d’inici de curs Escola Les Clisques

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020/2021

La preinscripció pel curs 2020/2021 es podrà fer de manera telemàtica i no presencial del 13 al 22 de maig.

Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la COVID-19 es podrà fer de forma presencial, només amb cita prèvia, del 19 al 22 de maig.

Aquest és l’enllaç oficial on trobar tota la informació de la Generalitat per fer la sol·licitud.

Per a qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb l’escola del vostre poble a través del seu correu electrònic.

El Port de la Selva (Escola Les Clisques)

correu electrònic: b7002879@xtec.cat / telèfon: 972 12 64 32 / 686 38 55 72 (whatsapp preferentment o trucada).

Colera (Escola Puig d’Esquers)

correu electrònic: b7000950@xtec.cat / telèfon: 972 38 90 10 / 679 94 04 91 (whatsapp preferentment o trucada).