Vela Escolar

Durant el curs 2021-2022 s’ha recuperat l’activitat de Vela Escolar, que ja s’havia dut a terme a l’escola amb anterioritat. L’activitat, que permet al nostre alumnat adquirir coneixements sobre el mar i el comportament dels diferents tipus d’embarcacions, també dona coneixements sobre un entorn natural molt proper però poc conegut. Amb aquesta activitat, ens acostem al mar tot aprenent l’esport de la Vela, com manar diferents embarcacions i per a saber com actuar en diferents situacions que ens podem trobar a mar.

Durant el curs 21-22 han estat els alumnes de 4t, 5è i 6è els que han pogut practicar aquest esport, i ha estat gràcies a l’entesa entre el Club Nàutic i l’Ajuntament que l’activitat ha suposat cost zero a les famílies.

L’activitat, molt ben valorada pels alumnes, s’encabeix dins el currículum d’Educació Física i la intenció és la de dur-la a terme durant els propers cursos escolars.

Durant el curs 22-23 s’ha ampliat l’activitat als alumnes de cicle mitjà que s’han sumat als alumnes que ja es van iniciar en l’aprenentatge de la durant el curs passat.

Clica per a accedir als objectius del programa: