Visita de Domènec Subirà i José Antonio Rodríguez

Aquest dijous 1 de Juny, a l’escola Les Clisques hem gaudit de la visita de 2 persones ja conegudes per nosaltres. Són en Domènec Subirà, fill del poble de Port de la Selva i ex-alumne de la nostra escola, i José Antonio Rodríguez tots dos periodistes de Catalunya Ràdio.

El motiu de la seva visita es deu al fet que a principis d’any van estar fent una colla de reportatges des de la base espanyola de l’Antàrtida situada a la península antàrtica, propera a la zona de la Patagònia i ja, en aquell moment vam poder fer una connexió amb ells des de la zona. Avui, la visita a la nostra escola ha servit per a completar l’explicació de l’experiència i per a conèixer-nos una mica millor.

El que més ha agradat del que ens han explicat han estat els vídeos de la fauna de l’Antàrtida que ens han ensenyat.

Moltes gràcies a tots dos per compatir amb nosaltres les vostres experiències!

Cliqueu a les imatges per a veure’n més.