BONES FESTES

Hola famílies,

dimecres 21 de desembre vam celebrar la festa de Nadal i volem compartir amb vosaltres les imatges d’aquell dia. Cliqueu aquí.

Bones festes!

Equip docent

LES PANERES DELS ALUMNES DE 6è

Ja estan entregades totes les paneres que hem fet els alumnes de 6è, per fer diners per la sortida de final de curs.

Agraïm a totes les famílies i els comerços del poble per ajudar-nos a aconseguir-ho, sense vosaltres no seria possible!!!

I felicitem als guanyadors i guanyadores i us desitgem que les disfruteu! Aquí els afortunats i afortunades!!

La primera panera se l’ha endut en Joan Baucells, la segona  la Glòria Font, la tercera en Joel, la quarta en Josep Manubens, la següent l’Albert Freixer i finalment la més petitona en Josep Puig.

Fins l’any que ve!!!

BONES FESTES!!

ENTREGA INFORMES 1R TRIMESTRE

Benvolgudes famílies, ahir vam entregar els informes del 1r trimestre al nostre alumnat, esperem que les hàgiu rebut correctament.
Ens veiem presencialment a les entrevistes durant el mes de gener.
Us desitgem unes bones vacances de Nadal i ens retrobem el dia 9 de gener!

TARDOR LITERARIA: JOAN FUSTER

A punt d’acabar la Tardor us volem explicar que enguany, des de la Biblioteca de l’escola,  hem dedicat la Tardor Literària a l’escriptor Joan Fuster. L’home que feia twitts  abans no existís Twitter. Les seves frases eren lapidàries. Com cada curs hem exposat davant la biblioteca material de l’escriptor i hem fet un seguit de propostes de treball que cada curs ha escollit segons interessos.

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest desembre, hem celebrat la selecció escolar dels participant del la XIX edició del Certamen de Lectura en Veu Alta. Des d’aquí volem felicitar a tots/es participants i especialment als guanyadors per la feina feta.

4t Primària 1r lloc: Tomàs Cordero

2n lloc: Irina Caralt