TALLER DE GRAFFITI A L’AULA OBERTA

Durant les darreres setmanes l’alumnat d’Aula Oberta de 4t ha pogut gaudir del taller de graffiti amb l’Arnau de Versembrant.

A les primeres sessions han pogut aprendre a utilitzar els esprais fent alguns dissenys propis. Després, van tornar a pintar la paret per preparar l’espai on aniria el mural final, on es veu reflectida la feina feta al llarg d’aquests mesos a l’Aula Oberta.

Cal agrair a l’AFA de l’Institut per deixar-nos estrenar la carpa i protegir-nos del sol a les hores de més calor. Agrair també la feina de l’Arnau que, com sempre, ha aconseguit plasmar sobre la paret el que l’alumnat li ha demanat.

Amb aquesta activitat l’alumnat de 4t posa punt final al seu pas per l’Aula Oberta, deixant la seva empremta a l’institut. Els desitgem moltíssima sort en el futur tant en l’àmbit personal com acadèmic i laboral.