VISITA A TV3

Durant aquest mes de gener, els alumnes de 1r d’ESO han visitat les instal·lacions de TV3 a Sant Joan Despí. Un cop allà, han pogut conèixer on i com treballen tots els professionals que calen per portar a terme els diferents programes que veiem per televisió: càmeres, periodistes, actors, tècnics de so i il·luminació, etc. Han pogut conèixer com són els platós, perquè semblen més grans per pantalla, què és el croma, com es trien les imatges que surten en directe, etc.
Per acabar, els alumnes han conegut els presentadors de l’informatiu juvenil InfoK que s’emet cada tarda a les 19.30h al canal Súper3, han fet preguntes sobre qüestions relacionades amb el programa i alguns, inclús, han participat a la gravació dels programes que s’han emès els dies 17 i 24 de gener.
Autora: Ester Hernández