COMUNICAT D’INICI D’OBRES

images

En els propers dies s’iniciaran les tasques de col·locació de la tanca perimetral que marcarà els límits de les obres per la construcció de l’institut i tot seguit s’engegaran les tasques de moviment de terres i construcció dels fonaments de l’edifici principal. L’institut es construirà en dues fases. La primera fase tindrà una durada prevista de 14 mesos fins l’abril de 2018 en què es farà el trasllat dels mòduls a l’edifici nou. I una segona fase que durarà 6 mesos en què es construiran les pistes esportives i el gimnàs. S’ha previst que l’obra estigui acabada i la situació normalitzada per al desembre de 2018.

Durant aquest primer moment de les obres hi haurà trànsit de camions i gran volum de material per l’entrada posterior del centre de tal forma que la sortida per la porta del darrera quedarà inutilitzada. És per això que s’han habilitat les altres dues portes posteriors per tal de poder sortir al pati per la part del jardinet. La sortida al pati es farà a la Plaça Salvador Espriu.

Els responsables de mobilitat tant de l’Ajuntament com de la Generalitat han donat una sèrie de recomanacions per extremar al màxim les mesures de seguretat durant l’obra. Així doncs, us demanem que ni les famílies ni l’alumnat accedeixin al centre per la part del darrera dels mòduls. Tampoc no es podrà accedir al centre per la part on hi ha la zona de sorra i brosses al costat del pati actual, entre el camp de futbol i l’escola 25 de Setembre ja que aquest espai estarà acotat per l’obra.

Us adjuntem la fotografia on podreu veure per on serà l’entrada de camions.

image

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>