Xerrada sobre l’impacte de les Xarxes Socials a 2on ESO: “Perfil d’èxit”

Aquest dilluns, 20 de novembre, els alumnes de 2n ESO han gaudit de l’actuació de teatre TeDebat de Granollers anomenada “Perfil d’èxit” sobre l’impacte i els perills de les xarxes socials en les nostres vides.

L’alumnat no sabia que es tractava d’una actuació, quan la reconeguda “influencer” Luci Hac va entrar a l’aula per explicar les claus de l’èxit. La Luci va donar consells per modelar el nostre perfil a les xarxes socials en funció del que vulguem aconseguir, i trucs per saber en qui ens hem de convertir per triomfar i ser feliç a la vida. Però… Quines són les normes del joc de l’èxit? Estem disposats a jugar-les? A quin preu?

La Luci no era tot allò que semblava, i mica en mica es va anar obrint per mostrar com l’èxit tot sovint va acompanyat de renúncies. Al llarg del monòleg es va anar entenent les debilitats i inseguretats que s’amaguen rere una imatge perfecta d’Instagram.

Finalment, la Luci va descobrir la seva identitat i els alumnes van quedar tot sorpresos i reflexius entorn al tema exposat.